Home / GARANCIA

GARANCIA

 

ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK:

 

  • Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

 

  • A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

 

  • A garanciális kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

 

  • A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

 

  • A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

 

  • Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

 

  • A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

 

  • A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

RÉSZLETEZÉS:

2.1 Mennyi időre szól a garancia?

Minden termékre nyolc év garanciát adok. Ez érvényes a ragasztásra, vagy ha magától eltörik az üveg, vagy szétpattan. Minden esetben, amennyiben lehetséges ŐRIZD MEG AZ EREDETI TERMÉKET AKÁR DARABJAIBAN IS, ÉS HA A RAGASZTÁS MÉGIS ELENGED, akkor pedig a szereléket. Bár időtálló kétkomponensű kipróbált ragasztóval van az üveghez ragasztva a szerelék, megtörténhet, hogy elenged. A terméket lehetőleg ne tedd ki szappanos vízzel való érintkezésnek.

Ha mégis elengedett a ragasztás, a termék darabjait ide tudod visszaküldeni: Czapáry Veronika, 1025, Budapest, Kavics utca 3. – Én pedig küldök neked 14 napon belül egy HASONLÓ TERMÉKET. Hasonló alatt ezt értem:

2.2 Hogyan tudom tisztán tartani a termékemet?

Mivel orvosi nemesacél szerelékkel dolgozom, ezért a fénye húsz év múlva is ugyanilyen marad. Ablaktiszító folyadékkal, vagy ecetes vízzel tudod az üveget olyanra varázsolni, mint újkorában volt.

2.3 Mi a teendőd, ha nem azt kaptad, amire számítottál? 

A kézműves termékek előnye és hátránya is egyben, hogy csak egyetlen egy darab készül mindenből (ezek szerepelnek a képeken). Az utána elészített darabok , ezek mintájára, hasonló formában látnak napvilágot. Törekszem a képen látott tárgy megvalósításásra, amennyiben szerinted nem sikerült elérnem a kívánt eredményt, és nem azt kaptad, amire számítottál, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot e-mailben: hello@uvegsztori.hu vagy telefonon: +36-20-562-7449.

Cserekompromisszumként szoktam javasolni, hogy készítek egy új ékszert (kb 14 nap), ennek megvalósítása kapcsolatfelvétel után lehetséges. Így egyeztetés után el tudod dönteni, hogy szeretnél-e a már meglévő darab helyett egy új változatot. Választhatsz csereként másik terméket is, ebben az esetben drágább darab választásakor, a különbözet összegét fizetned kell. Amennyiben egyik sem nyerte el a tetszésedet, természetesen a kézhezvételtől számított 8 napon belül visszaküldheted.

2.4 Mi a teendőd, ha mi hibázunk, nem a megrendelt terméket küldjük, rossz méretet küldünk?

Sajnos én sem vagyok tévedhetetlen. Igyekszem pontosan dolgozni, ezért nagyon fontos, hogy mindig szólj, ha esetleg valami hibát észlelsz a rendszerben. Igyekszem minél előbb orvosolni a problémát. Természetesen hibás rendelés teljesítés illetve termék esetén a csere költsége engem terhel, neked csak annyi a dolgod, hogy jelezed felém az esetleges problémát.

A Czapáry Üvegsztori csak akkor köteles a szavatossági igényt teljesíteni, ha a termék már a vásárláskor is hibás volt. A hibás termékről jegyzőkönyvet kérünk futártól. A szavatossági igényre és annak teljesítésére egyebekben a Polgári törvénykönyvnek a hibás teljesítésre való rendelkezései vonatkoznak (http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag).

A termékismertetőben leírt olvasztási technikának köszönhetően nagy mértékben csökken az üveg törékenysége, azonban nem rendeltetésszerű használat esetén, vagy nagyobb ütés hatására az ékszerek üveg része eltörhet. Az ékszer üvegrészének eltöréséért ez esetben felelősséget nem tudunk vállalni, de amennyiben össze tudod szedni a darabjait és elküldöd nekem postán, 2000 forintos díj ellenében újra össze tudom neked olvasztani és postázni. Ezesetben a postaköltség is Téged terhel, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot.

Amennyiben az itt felsorolt dokumentumokat nem tudod bemutatni, és a kijavításra visszaküldött termékről nem egyértelműen megállapítható, hogy az a „Czapáry Üvegsztori“ által készített termék, úgy nem tudom a szavatossági igényt teljesíteni.

Amennyiben a termék meghibásodásával együtt a termék üveg része elvész, úgy a vásárlástól számított 6 hónapon belül vállalom, hogy kicserélem a terméket annak ellenére, hogy egy része hiányzik. Nem vagyok köteles a kicserélni, amennyiben visszaküldött szerelék állapota alapján egyértelműen igazolható, hogy a nem rendeltetésszerű használat miatt lett hibás (például a szerelék jelentősen össze van nyomódva, amelyből arra lehet következtetni, hogy erős ütés érte).
Amennyiben viszont ugyanezen meghibásodás a termék vásárlását követő 6 hónapon túl jelentkezik, úgy csak akkor vagyok köteles a terméket kicserélni, ha az üveg rész hiányában is igazolni tudod, hogy a termék már a vásárláskor is hibás volt.

Amennyiben a megküldött termékre vonatkozóan nem tartozom szavatossággal a fent leírtak alapján, úgy erről tájékoztatlak és a terméket a te költségedre utánvéttel postázom vissza. Egyebekben, a jogos szavatossági igény teljesítésének költségei (ideértve a javítás és a postázás költségeit is) engem terhelnek.

 

Köszönettel,

Czapáry Veronika

– info@uvegsztori.hu

– +36-20-562-7449

 Instagram/Glasssory_uvegsztori 

– Facebook/@czapary.uvegsztori

Translate »

Feliratkozás

* Kötelezően kitöltendő